Hem » IT-bloggen » Varför ska man ha en telefonväxel om man inte har en kundtjänst?

Varför ska man ha en telefonväxel om man inte har en kundtjänst?

  • telefonväxel
  • molntjänst
  • företagstelefoni

Vill ni ge era kunder god service - och är ni flera personer på företaget som kan ta emot samtal? Med en telefonväxel kan du underlätta för personer som ringer in till er och skapar dessutom en effektiv hantering av era kundkontakter.

När varje samtal är viktigt
I mindre verksamheter är det väsentligt att alla samtal besvaras. För taxibolaget är ett inkommande samtal en taxibeställning, likaså på restaurangen, frisersalongen och bowlinghallen. Därför underlättar det för alla om man kan ha ett huvudnummer som går till flera telefoner, så att flera personer kan ta emot samtal. Linjen blir då inte blockerad om någon annan är i samtal. Det är enkelt att komma igång med en telefonväxel - ni kan använda era befintliga telefoner och får bara extra telefonnummer.

Se till att dina kunder får hög tillgänglighet och god service! Läs mer och få din offert här: https://a3.se/foretag/vaxel

 

Prenumerera på bloggen:



Tillbaka till blogg