Pressrum - A3 - Connect To Life

2019-03-20 08:00

A3’s FÖRETAGSAFFÄR FORTSÄTTER UTVECKLAS POSITIVT!

Under 2018 ökade orderingången från 196,1 MSEK (2017) till 245,2 MSEK, och starten på 2019 har varit positiv där flera affärer av väsentlig storlek har säkrats.

Bland annat har avtal tecknats med kunder som; SpelinspektionenFolke BernadotteakademinVeoliaThe Cloud, och NCC där stora delar av produktportföljen har selekterats. Utöver rena försäljningsinsatser har A3 även genomfört en omfattande förbättring av interna processer vilket har inneburit en betydande skillnad i leveranskvalitet.

Tack vare effektivare processtyrning har vi fått ner våra interna ledtider, vilket möjliggjort för snabbare och tätare samarbeten mellan våra avdelningar. Detta har i sin tur gjort oss mer flexibla vid leveranser och återkoppling, och vi möter därför marknadens krav på en annan nivå än tidigare’ säger Andreas Rix, Head of Corporate Sales.

Slutligen har A3’s ramavtal med Kammarkollegiet trätt i kraft per 1 januari 2019, och vi har redan vunnit affärer genom detta avtal. Detta visar vår styrka och att vi tillhör landets bästa leverantörer av Telekom- och IT-tjänster’ fortsätter Andreas Rix.

A3’s FÖRETAGSAFFÄR FORTSÄTTER UTVECKLAS POSITIVT! - Fullversion

Presskontakt A3